Samoobslužné terénní vozidla na housenkách: Komplikovaný proces je skvělý výsledek

Terénní vozidla jsou jedinečná vozidla, která jsou navržena tak, aby se pohybovala prakticky na jakékoli silnici. Výjimkou jsou pouze vodní překážky, jejichž hloubka je větší než 30 cm. V tomto případě voda jednoduše zaplaví zapalovací systém. Ve všech ostatních případech se bude konat ATV. Ale toto vozidlo není vůbec levné. Vzniká tak stále více a více nápadů, protože je možné vyrobit ATV samostatně.

Sestavte pásový podvozek ATV

Jako rám byl použit díl z motocyklu "Voskhod". Jeho záda je prodloužena a konzoly jsou instalovány pod motorem "Ants". Pro usnadnění montáže motoru k rámu byl přední držák zajištěn dvěma šrouby.

Zátky jsou zcela nové. Pouze z motocyklu "Sunrise" mosty a hřídele řízení byly pořízeny. K mostům musí být přivařeny malé kusy obdélníkového potrubí. Po nich se musíte spojit s peřím vidlice s vařením. Na koncích peří je na dně řasa, přes kterou je přední kolo namontováno na oblouku chromozomální trubice s úzkými stěnami. Pak je zvolen nejvhodnější směr oblouku. Odlehčené širokoprofilové kolo dokonale zvládne rány, díky čemuž je možné bez překážek prakticky překonat překážky. Musíte sami vytvořit nízkotlaké kolo uvnitř.

6. materiál se používá jako materiál pro výrobu ráfků. Disky jsou vyrobeny z AMG-5 o průměru do 3 mm, pro skluzy je zapotřebí pětimilimetrový drát. Válcové těloAutomobilové čerpadlo bude základem budoucí osy. Šunky musí být lehké, trubkovité.

Vezmeme jeden disk a nařezáme do něj poklop, kterým je nutné držet spojení komory. Pro montáž pneumatik se používají speciální šrouby.

Tlumiče nárazů z mopedu nejsou relevantní. Ale co když si nemůžete koupit díly z sněžného skútru nebo skútru? Proto musíme hledat nejvhodnější variantu náhrady. Uzavřený rám je tvořen současně s nápravou kola a tlumiči nárazů. Dobře si poradí s přerušení a zkroucení.

Vzhledem k tomu, že ATV na housenkách musí být současně lehká, ale zároveň pevná, musí se s tímto úkolem vyrovnat. Zvláštní pozornost by měla být věnována nákladu, který domácí vozidlo podstoupí. Pokud to neberete v úvahu, pak se samohybný vůz jen uvízne někde v divočině, kde to bude dost problematické.

Pro vytvoření požadované vůle je nutné použít převodovku s mezilehlým řetězovým převodem. Chcete-li to provést, nainstalujte konzoly, které budou mít na rámu štěrbiny. Pomáhá také dosáhnout požadované nízké rychlosti hnacího kola.

Převod rotace se provádí z řetězu ze zemědělského stroje. Jde z pásového dopravníku na hnací kolo. Nepodceňujte důležitost vytvoření tohoto řetězce. Díky tomu bude ATV schopen dobře cestovat v podmínkách vysokého znečištění.

Toto vozidlo budepohybovat se na úkor housenek a ráfků kol - napětí a jízda. Můžete použít pomocná kola, tzv. Lazy válce. Ale po prvním běhu se ukázalo, že pokud je nenainstalujete, neovlivní to významně pohyb ATV: bez nich může dělat teddy housenka, která vydrží zátěž.

Kola musí být stejná. Napínací a hnací kolo lze zapůjčit od skútru. Příčné drážky musí být nutně provedeny na pneumatice řidiče. Tím se zlepší přilnavost housenek k půdě.

V kolech nejsou závěsy vzájemně závislé, takže je třeba je instalovat do výkyvných vidlic. V motocyklu "Východ slunce" můžete odstranit seylenbloky, se kterými bude uspořádán rám a kyvná vidlice.

Při výrobě ATV je také důležité, aby byl co nejstabilnější. K tomu je třeba zkontrolovat, zda je zatížení všech kol naprosto stejné. Jinak budou problémy.

Výroba kol a kotoučů k nim

Disky lze použít s běžnými, ale musíte do nich vyvrtat díry, abyste je usnadnili. Ve středu každé z nich je rodné město. Jako upevnění se používá svařování s jehlami. Z ručního motorového čerpadla bylo zhotoveno válcové pouzdro pro výrobu rohoží. Tato část má perfektní velikost.

Vzhledem k tomu, že konstrukce příruby má poměrně tenký stěnový a plochý tvar, pak jí dává pevně upevněné svahy, vyrobené z pětimilimetrového drátu. Takže vícrovnoměrně rozložené zatížení na hranách náboje.

Ve výklenku, ve vnitřní části předního kola, který je veden pneumatikou, jsou nějaké dutiny, které musí být vyplněny pěnou. Ložiska musí být chráněna, protože pracují v poměrně těsných podmínkách. K tomu se používají kryty nebo se nejprve používají ložiska se speciálními ochrannými podložkami.

Výroba housenek

Pro montáž housenky byly použity průlomové průlomky, dva pásy z nylonové lepenky, pro jejichž výrobu byly použity pruty 8 mm. Současně byly vyztuženy drátem přibližně uprostřed. Pro lepší přilnavost k základové desce je nutné svařovat ohnuté závěsy z plechu 4 mm. Ve formě zhutnění zeminy musí plně opakovat profil víka. Aby přední kolo dobře sedělo s housenkou, musí mít tyče konce. Současně se očistí pečlivě svařované švy.

Nicméně v zemi, kde se řezačka vyrábí ve tvaru oválu, existuje několik nevýhod, mezi které patří:
1. Nasunutí na led.
2. Klouzání po stlačeném sněhu.

Ale tak málo nedostatků - nic ve srovnání s jednoduchostí řízení čtyřkolek na housenkách. Pokud je povrch plochý, problémy s pohybem nikdy nenastanou. Při zatáčkách musíte být opatrní, abyste vozidlo neohýbali. Proto při otáčení musíte výrazně snížit rychlost pohybu.