Skříň garáže: praktická volba pro motoristy

Želva se nazývá určitý druh garáže, což je prefabrikovaná konstrukce. Dalším názvem této budovy je tužka nebo stan automobilu. Venku vypadá garáž jako velmi velká krabice. Tento typ garáže se objevil v 90. letech a rychle získal popularitu mezi motoristy.

Obsah
  1. Výhody a nevýhody
  2. Instalace vlastníma rukama
  3. "Částečná" verze garáže
  4. Jak zvýšit životnost?

Výhody a nevýhody

Konstrukce želvy je lehká, kompaktní, nevyžaduje kapitálovou konstrukci ani přípravu a zároveň velmi trvanlivá. Garážová skořepina s vlastníma rukama může být instalována na jakémkoliv vhodném místě av případě potřeby rozebrána a přepravována. Je založen na kovovém rámu, na kterém jsou zpevněné vlnité plechy stejného kovu. Slouží jako stěny. Tato konstrukce chrání vůz před deštěm, sněhem, jasným sluncem, stejně jako znehodnocením, krádeží nebo krádeží náhradních dílů. Garáž je poměrně prostorná, vedle vozu je možné uložit stavební materiály, náhradní díly, nářadí a další velké věci. Želvy mohou mít různou velikost, která je zvolena v závislosti na vozidle. Pro většinu značek mají auta vlastní velikost garáže. Další informace o možných úpravách tužek a jejich konstrukčních prvcích naleznete na adrese http://www.penal.su.

Želvy jsou vybaveny různými mechanismy zvedání vrat. Některé brány se stočily ke stropuprotizávažím nebo speciálním mechanismem na pružinách. V jiných - otevřít. Želva je atraktivní i při nízkých nákladech. Pro srovnání, výstavba jedné takové garáže je 10krát levnější než místo na vybaveném parkovišti.

Je však možné zdůraznit řadu nedostatků. Například těsnost uvnitř místnosti a neschopnost zcela otevřít dveře. Vzhledem ke kovové tepelné vodivosti garážových stěn je velmi vysoká. V létě je příliš horké, v zimě je velmi chladno. Kromě toho jsou stěny náchylnější ke korozi. Garáže želvy jsou nezastoupené venku. Často jsou obyvatelé přilehlých domů nespokojeni s želvami zastrčenými v chaotickém pořadí, protože nejen kazí krajinu, ale jejich instalace se někdy neshoduje se zvláštními těly. Někdy je majitel těchto garáží staví na hřiště nebo přilehlé území a brání vstupu speciálního vybavení. Zvláště "inteligentní" motoristé dokážou zablokovat garáže pomocí kanalizačních poklopů. Tyto nevýhody se však zdají být jen malým poklesem ve srovnání s přínosy návrhu. Na http://www.penal.su je samostatná sekce věnovaná možnému zlepšení designu garážové tužky, která pomůže překonat všechny zmíněné nedostatky.

Nastavení vlastních rukou

Instalace želvy je velmi jednoduchá. To vyžaduje hladké, připravené místo. Pro usnadnění vstupu je možné povrch dodatečně nalinout betonem nebo roztokem cementu, proarmitvayutové mřížky nebo utěsnit stlačeným štěrkem a drceným kamenem. Podrobnější pokynySpolehlivá instalace garážové tužky naleznete zde - http://penal.su/.

Celková hmotnost základny garáže a kovové stěny je asi 600 kg, takže pro přepravu dostatek obyčejných nákladů "Gazelles". Profesionální montéři jsou schopni sbírat želvu za hodinu. Nováček bude muset pracovat o něco déle. V procesu montáže by měl následovat určitý řád. Pro garáž je vyžadováno nejméně šest sloupů. Čtyři z nich jsou umístěny v rozích, zbytek - podél zdí. Takový systém neumožňuje deformaci struktury. Montáž by měla být provedena na úrovni. Pokud je jistota, že demontáž nebude probíhat v budoucnu, může být želva připevněna k zemi pomocí speciálních kolíků. Jsou vyplněny betonem nebo ucpané.

Na základě garáže položte dvě desky. Šířka každé 20 cm, tloušťka je 4-5 cm, mohou být vyrobeny z velkých dřevěných tyčí. Pro lepení použijte kazeinové lepidlo. Pro další posílení designu, na rohy nastavit koláčky z cínu nebo překližky. Rámy by měly být připevněny k základně pomocí závěsů. V rozích je veden ubrousek. Díky tomu se konstrukce stává trvanlivou a tuhou. Podšívka je vyrobena ze stanové tkaniny, tenkého plátna nebo materiálu, ze kterého jsou šité nákladové stany.

První namontované boční stěny. Poté je namontována zadní stěna a rám dveří je poslední. Mělo by být zvláště pečlivě zajištěno. Všechny garážové prvky jsou k sobě připevněny šrouby. Po instalaci stěn položte krokvy a stohujteTyto listy střechy. Brány se sbírají odděleně, později se upevňují ze strany, kde se otevírá podkroví. Fotografie dokončené sbírky si můžete prohlédnout na stránkách webu. Uvnitř stěny lze natřít barvou nebo pastou.

Varianta stěnové garáže

Tento typ garáže může stát nejen samostatně, ale také připevněn ke stěně budovy nebo hospodářského bloku. Tato úprava je výhodná, protože když není garáž používána, lze ji složit. V tomto případě byste měli pečlivě vybrat rozměry garáže. Pokud se vejde, rámy by se neměly dotýkat stojícího auta.

Rám stěnové garáže je vyroben z dřevěných tyčí nebo ocelových trubek. Spodní část je připevněna k součástem. Mezi nimi je rám lepen kaseinovým lepidlem, stejně jako v samostatném provedení, vyztužený šátkem z cínu nebo překližky. Spodní část základního rámu je připevněna k ocelovým uším a čepům. Jeden rám je pevně upevněn. Chcete-li opravit, je lepší použít šrouby nebo hmoždinky, s otvory pod nimi by měly být umístěny v cihly, a ne mezi nimi. Jinak se design dříve nebo později zhroutí. Hlava šroubu zapadá do kolejnice tak, že sousední rám je pevně uzavřen rámem, který je připevněn ke stěně. Chcete znát přesné náklady na tuto garáž? Přejděte na stránku http://www.penal.su a vyberte vhodný model.

Jak zvýšit životnost?

Skříň garáže je schopna sloužit mnoho let bez nutnosti opravy.Je však třeba dodržovat některá doporučení. Základem stavby je lepší položení na zem štěrkem a ne na podlahu z betonu. Není nutné konkretizovat základnu garáže, protože to vyvolá zničení kovu. Na konci zimy a při tání ze střechy je nutné odstranit sníh tak, aby voda neroztékala stěnami.

Kromě toho může velká akumulace sněhu na střeše způsobit jeho deformaci a v důsledku toho vést k porušení proporcí konstrukce. Absence pevného rámu je znatelnou slabinou želvy, proto je zvláště náchylná k deformaci a kolapsu v případě vysokého zatížení. Obecně platí, že takové garáže je lepší instalovat v oblastech s nízkým sněhem nebo pečlivě sledovat hladinu sněhu na střeše.

Dlažby z dřevěných garáží se důrazně doporučují impregnovat prostředky na ochranu proti hmyzu a také vyschnout vysychajícím olejem. Analog může být lak nebo barva.

Kovové garáže tohoto typu se v současné době vyrábějí jak v Rusku, tak v zahraničí. Nové modely jsou rafinovanější, upravené pro existující nedostatky. Zohledňují se také přání majitelů automobilů. Například nejnovější modely garáží jsou vybaveny pružinovým mechanismem, který otevírá bránu. Spodní část může být upevněna, což zvyšuje ochranné vlastnosti želvy. V pozinkovaných plechech jsou ventilační otvory. Tak, z roku na rok, modely jsou rafinované, aby vyhovovaly všem potřebám kupujících.