Tipy na výběr realitní kanceláře

Každý rok roste počet osob, které se rozhodnou hledat bydlení samostatně a prostřednictvím realitních kanceláří. Zároveň většina klientů těchto společností věnuje pozornost především nákladům na služby. Tento ukazatel je samozřejmě důležitý, ale nelze předpokládat, že hraje rozhodující roli. Kromě materiálu by mělo být zváženo několik faktorů.

Realitní kancelář je do jisté míry prodávajícím, ale jeho úkol je mnohem složitější. Faktem je, že prodávající nabízí kupujícímu zboží a realitní kanceláře - službu. Pokud muž, který přišel do práce v realitní kanceláři, není schopen tuto službu prodat, nebude dlouho pracovat.
Samotná "komodita" nutí agentury realitních kanceláří, aby na ní neustále pracovaly, protože hlavní věcí v takové společnosti je obraz. Realitních kanceláří rádi říkají, že jejich kapitál je dobré jméno. Chcete-li tvar obrazu, trvá hodně času a úsilí. A zničit ho během několika vteřin může být naprosto jakýkoli skandál. V současné době je trh služeb v oblasti nemovitostí poměrně široký a existuje mnoho společností, které mají vynikající pověst jak mezi klienty, tak mezi kolegy. V každé realitní firmě je akceptováno vedení evidence opakovaných odvolání klientů, kteří přišli na doporučení. Pokud by byl manžel spokojen s poskytovanými službami ve společnosti, v případě potřeby by se opět obrátil na firmu a poradil ji svým přátelům a přátelům.

Dnes je v každém ruském regionu asi 200 realitních kanceláří a ještě více soukromých makléřů. Mnoho reklam obsahujících nabídkyRealitní služby lze nalézt v jakékoli noviny nebo webové stránky. Ale jak se správně rozhodnout? Samozřejmě, je to nejjednodušší kontaktovat společnost, reklamu, která se vám líbí více než ostatní, nebo se spolehnout na případ vůbec. Ale vždy stojí za to připomenout, že chyby v transakcích s nemovitostmi je těžké opravit.

Z tohoto důvodu je lepší získat trpělivost a systematicky hledat.

Prvním ukazatelem, který je třeba při výběru realitní kanceláře věnovat pozornost, je profesionalita agentury. Není tak důležité, kolik let funguje na trhu a kolik zaměstnanců je v jeho pracovním poměru uvedeno. Kvalita jeho práce musí být v každém případě potvrzena. Pokročilé realitní společnosti obvykle dobrovolně potvrzují kvalitu služeb poskytovaných rusko-ruským standardem ruského cechu realitních kanceláří. Pokud v přítomnosti agentury má certifikát o absolvování certifikace, pak má profesionály, poskytuje pojištění profesní odpovědnosti, je právně kompetentní smlouvy. Takový certifikát není jen papír, ale záruka, i když ne absolutní, že společnost nabízí skutečně kvalitní služby. Pokud se na takovou agenturu obrátíte, riziko konfrontace s neprofesionalizací je minimalizováno.

Před volbou realitní kanceláře bude užitečné zjistit, že téměř každé město má své vlastní profesní sdružení. Zpravidla existujípřísná výběrová kritéria v jejich řadách a přísná kontrola nad další činností svých členů. Všichni členové takových sdružení se podrobují přísnému výběru pouze tehdy, jsou-li přijati, ale podléhají stejným pravidlům a požadavkům. Profesní sdružení působí také jako kontrolní orgán, který si může stěžovat na neprofesionalizaci a zneužívání agentury.

Při výběru agentury by měla být zvláštní pozornost věnována pracovním zkušenostem jejích zaměstnanců a jejich kvalifikaci. Opravdu kvalitativní služby jsou zpravidla pouze odborníky s velkoobchodní prací v určitém segmentu trhu. Pokud mají zaměstnanci certifikát "Realitní makléř", můžete mu důvěřovat, že budete hledat a prodávat bydlení.
Je také důležité zajistit bezpečnost transakcí v agentuře, jejíž služby budete používat. Jedná se zejména o to, jak moc je agentura připravena odpovědět na práci svých zaměstnanců, pojištěných klientů z chyb realitních kanceláří, jakým způsobem je převod peněz od prodávajícího na kupujícího. Nejpodrobnější odpovědi na tyto otázky poskytnou zákazníkům správnou volbu.

Neméně důležité složky image realitní kanceláře. Zaprvé, význam toho, jaký rozsah služeb v oblasti nemovitostí poskytuje. Je žádoucí zvolit firmu, která navrhuje řešit všechny problémy s nemovitostmi ihned (prodej, vyhledávání, získání hypotečního úvěru, nájem či pronájem) a evidenci dokumentů.

Mezi body, které je třeba poznamenat, patří také úroveň organizace práce v EU. \ Tspolečnosti. Proveďte příslušné závěry založené na takových vlastnostech, jako je přítomnost kvalifikovaného právníka, schopnost snadno zavolat kancelář firmy, dostupnost vlastních webových stránek a e-mailů, a dokonce i vhodný rozvrh.

Než učiníte konečné rozhodnutí, musíte navštívit kancelář společnosti. Faktem není ani to, že firma měla velký pokoj s elegantním nábytkem. To jsou jen náznaky, že byste neměli věnovat pozornost vůbec. Ale pokud budete postupovat v případě, pracovníci, kteří nemají vědí, co mají dělat, zbavit se kouření vtipy, a na pracovišti je vždy čaj, a realitních kanceláří a pak případ křičí na své zákazníky telefon, nepoužívejte služby takové agentury. Luxusní byty nejsou ukazatelem spolehlivosti, významnou atmosférou, která dominuje společnosti. Zaměstnanci spěchají, vtipy v kuřáckém pokoji, pravidelné čajové párty nevyvolávají důvěru.
Zkuste si vybrat kancelář, která má výhodnou polohu, protože ji budete muset navštívit mnohokrát. Kromě toho stojí za to věnovat pozornost skutečnosti, že se jedná o vlastnictví budovy. Pokud firma ještě nemá osobní kancelář, neznamená to, že váš domov netrvá dlouho? Malé firmy umístěné v těsných kancelářích malých obchodních center často mizí, aniž by zanechaly své zákazníky bez peněz a bez bytů.

Jak jsme řekli, člověk by neměl důvěřovat nejjasnější reklamě. Ale věnujte pozornost reklamě obecně ještě potřebují, protože ona může říct o společnosti hodně. Ano, množství reklamyumožňuje pracovat s agenturou, která působí na trhu. Pro tento účel je třeba strávit trochu času a studovat několik témat časopisů daného tématu. Když vidíte, že některé reklamy společnosti přicházejí nepravidelně, okamžitě je odstraňte z dopisu svých potenciálních realitních kanceláří. Pokud se v publikacích objeví přestávky, znamená to finanční nestabilitu agentury. Existují však reklamy v novinách (včetně bezplatných), sociálně-politických a specializovaných publikacích a také v elektronických hromadných sdělovacích prostředcích. Takovýto bohatý tok publikací, který dnes existuje, umožňuje realitním kancelářím provádět efektivní reklamní kampaň za své služby.

Mnoho informací o agentuře může své internetové stránce sdělit. Za prvé, jeho přítomnost je již známkou toho, že se její zaměstnanci zajímají o své klienty. Za druhé, na stránkách můžete získat správné informace o historii společnosti, zkušenosti na trhu, personál. Dobrou volbou bude také návštěva specializovaných internetových fór, kde můžete najít různé "knihy stížností", které jsou upřímnější z jakékoli reklamy. Tato společnost, která má nejmenší počet bodů, by měla být vybrána.

Na druhé straně, na internetu můžete najít mnoho stránek s příběhy bývalých klientů realitních kanceláří, jako jsou recenze eztat. Mohou říci , jak bláznovali, tahali čas a nepracovali. Nesmíme zapomínat, že většina takových přezkumů je prací konkurentů, kteří tak chtějí přilákat zákazníky do své společnosti.

Po výběru pro vás takyzbývá podepsat dohodu s realitní společností, musíte požádat o vzorovou transakci. Tato fáze je poslední v procesu získávání informací o agentuře, ale ne nejvýznamnější. Pokud se ve smlouvě vyskytnou chyby nebo jsou některé okolnosti nezodpovězeny, můžete ztratit spoustu financí a morální síly. Smlouva musí odrážet všechny nuance vaší transakce. A poslední: tento dokument musí být podepsán jménem agentury jeho ředitelem a manažerem, kteří mají plnou moc od ředitele společnosti. Pak je podepsaná smlouva uzavřena agenturou.

Pokud budete postupovat podle těchto jednoduchých pravidel, můžete si vybrat skutečnou a smysluplnou volbu realitní kanceláře.