HBO 2 generace na karburátoru

Většina lidí neví, co je HBO a jaké jsou jeho funkce. V tomto článku se můžete dozvědět o principu jeho práce, stejně jako o řešení problémů s hardwarem.

Obsah
  1. HBO 2 na motoru karburátoru
  2. Princip fungování ГБО2
  3. Instalace ГБО2
  4. Možné poruchy na ГБО2

HBO 2 na motoru karburátoru

HBO je zařízení pro plynové láhve automobilu.

Existují dva typy motorů - karburátor a vstřikování. Liší se od sebe. První potopí benzín a vzduch pod tlakem. Dálkové ovládání je zároveň velmi nízké nebo vůbec chybí. A vstřikovač umožňuje vstřikování benzínu do motoru pomocí trysek. Všechny procesy jsou řízeny pomocí palubního počítače. Pomocí senzorů tlaku, jakož i svazků kyslíku a teploty přijímá informace. Umožňuje regulovat průtok paliva ventily.

Princip fungování ГБО2

Princip činnosti druhé generace HBO v karburátoru je následující.

Plyn je obsažen ve válci s více ventilem. Palivo vstupuje do ventilu pomocí hlavního potrubí. Jsou instalovány systémy pro filtraci plynu. To je tady to to může být vyčištěno od nečistot, odpadu a jiných cizích prvků. Pak přichází převodovka. Je připojen k systému, který je potřebný pro chlazení motoru. V něm se mění plyn z vody na páru. To je způsobeno teplotou a tlakem. Když je do motoru přiváděn pár plynu, míchá se se vzduchem.

Nynípalivo vstupuje do směšovače. Tam se míchá benzín a vzduch a vzniká směs. Na objímce je nainstalován regulátor výkonu. Je třeba nastavit množství benzínu v motoru. Pokud režim působí na plyn, přívod benzínu se bude protínat s ventilem umístěným na palivovém potrubí.

Věnujte pozornost. Aby se zajistilo, že se čerpadlo nepřeruší, musí být plynový ventil umístěn mezi benzínovým čerpadlem a karburátorem. Je nezbytné, aby první byl benzín potřebný pro mazání.

Za správu systému odpovídá tlačítko HBO. Je-li zapalování vypnuté, spínač je odpojen od napětí a palivo se překrývá.

Schéma zapojení se skládá ze tří režimů:

  • Plyn. Pokud je zapalování zapnuto, spínač obdrží energii tím, že umožní přístup k přívodu paliva. To je nezbytné pro zlepšení startu. Na zapalovací cívce se objeví pulsy. Uvidí spínač a otevřený přístup k ventilu. Palivo dorazí, dokud vodič nepřestane přijímat signály.
  • Benzín. Nebude tady žádné palivo. Benzínový ventil dodá potraviny, které otevřou průtok benzínu do motoru.
  • přechod. Zde bude zakázána dodávka obou variant paliva.

Instalace ГБО2

Pro instalaci VAZ 2106 do karburátoru musíme otevřít kapotu. K dispozici je ventil a reduktor. Jsou navzájem spojeny. K ventilu je nutné připojit vysokotlaké palivové potrubí. Tyto kmeny by měly být vyrobeny z mědi. Má-li nízký tlak, je nutné použít pryžplynové hadice.

K nápravě převodovky je třeba připojit trysku od chladicího systému. Převodovka může být namontována vpravo vedle trouby.

Věnujte pozornost. Pokud je instalován na hrubé, vyhrajete, protože pec pomůže urychlit převodovku.

Pro připojení k chladicímu systému potřebujete:

  • Odpojte trysku připojenou k ohřívači pece.
  • Namontujte ji z čerpadla do skříně převodovky. Je nutné použít nemrznoucí kapalinu.
  • Namontujte další trysku z ventilu pece do převodovky.
  • Poté musíte nastavit regulátor a začít dodávat plyn do karburátoru. Existují dva způsoby, jak přivádět plyn:

  • Použití směšovací jednotky.
  • Použití štěrbiny v karburátoru.
  • U druhé metody musí být provedeno několik otvorů v karburátoru. Závitují závit a speciální šroubení. Ty jsou potřebné pro připojení plynového potrubí.

    GBO2 můžete instalovat na karburátor vlastními rukama.

    Možné poruchy na GBO2

    Níže je uvedena tabulka možných selhání GBO2, jakož i metody jejich odstranění.

    Problémy
    Příčina
    Jak najít?
    Jak odstranit?

    DSV nechce pracovat na plynu. Špatně začíná nebo začíná Plyn jde špatně Před dodávkou plynu zkontrolovat výstup více ventilové jednotky HBO Oprava nebo výměna Zkontrolujte výstup plynového ventilu Flushkufr Možná budete muset vyměnit filtr nebo ventil . Zkontrolujte výstup převodovky. Při kontrole přívodu plynu si všimněte, že by měl být ve formě bílé mlhy . Oprava nebo výměna Do motoru je přiváděno nesprávné množství plynu Problémy s regulací Nařízení o úpravě\ t Redukce zlomená Oprava nebo výměna Problémy s těsnicím systémem přívodu Odstraňte sací vzduch Plyn je zásobován plynem\ t Zkontrolujte benzínový ventil Oprava nebo výměna\ t Reduktor plynu neustále zamrzá Chladicí kapalina cirkuluje špatně Kapalina je slabá nebo malá Přidat nemrznoucí kapalinu Problémy s těsností ventilu Plyn stále proudí, když je rychlostní stupeň zastaven Opravte nebo vyměňte ventily Motor se špatně zahřívá Najít další vytápěcí zařízení Motor nepracuje v pomocných stupních Nesezdaný systém se stal neplatným Zkontrolujte pomocný provoz pomocí benzínu Oprava karburátoru Špatná regulace Opravit problém regulace Reduktor je naplněn plynovým kondenzátem Odstraňte kondenzát Motor se nemůže otáčet po pomocném zdvihu nebo vůbec nefunguje . Několik plynů Odpad zachycený na ventilu, filtru nebo vedení Bez nečistot Palivo není zapáleno Zapalování pracuje s přerušeními Zkontrolujte zapalovací svíčky

    S HBO je mnoho problémů. Každé členění je opraveno individuálně.

    GBO2 je nezbytný pro řízení procesu přenosu benzínu. To je důvod, proč při sebemenší poruše musí být buď opraven nebo vyměněn.