Jak si vyrobit domácí sněžný skútr na housenkách

Milovníci rybolovu se občas potýkají s problémem, který spočívá v průchodu obtížnými oblastmi oblasti. Není vždy možné se dostat na pobřeží na terénním autě. Řešením tohoto problému je sněžný skútr, jehož pohyb probíhá na úkor housenky. Je pravda, že taková technika si nemůže dovolit každého. Faktem je, že to není drahé. To je důvod, proč stojí za to přemýšlet o tom, že si sněžný skútr vyrobíte vlastními rukama.

Je možné instalovat různé typy motorů a převodovek. Všechny modely jsou však univerzální dopravou, která využívá pohybu sněhu. V zimě má tato technika několik výhod:

1. Rychlost. Většina vozidel uvízla v žalářích. Sněžné skútry se s těmito překážkami vyrovnávají, spíše prochází problémovými oblastmi.

2. Nákladová efektivnost. Podle spotřeby paliva je předložený agregát mnohem výhodnější než jiné dopravní prostředky.

3. Manévrovatelnost. Sněžné skútry jsou malé a umožňují jim pohyb i v zasněženém lese. To je důvod, proč je lovci často používají v zimě.

Výroba zařízení zahrnuje některé funkce, které by měly být vzaty v úvahu pro dosažení bezpečné a účinné práce.
Housenka je nejkomplexnějším prvkem výrobní technologie. Spolu s motorem je zodpovědný za pohyb jednotky. Před zahájením práce je nutné vytvořit výkresy budoucího modelu.

Díky němu je dovoleno si pamatovat drobné detaily a pořadí jejich umístěníprvky V první řadě se používají plastové trubky a dva pásy dopravních pásů. Jejich počet je přímo úměrný délce samotné housenky. Tento prvek je několikrát rozříznut přes stěnu, aby se dosáhlo přesnosti prováděných prací. Pro připojení pásky s komolým potrubím budou zapotřebí dva šrouby používané při výrobě nábytku. Je důležité předpokládat, že nedošlo ke smyku ve více než třech milimetrech.

V opačném případě nemusí praskliny v zubech správně fungovat. V důsledku toho je páska jen klouzání. Délka prvku navíc závisí na volbě výkonu motoru. Také na housenkách je nutné vypočítat jmenovitý tlak jednotky na její rovině. Pouze díky těmto výpočtům můžeme počítat s bezpečnou přepravní funkcí.

Vrtací pásy

Abyste mohli vyvrtat stuhu, musíte se pravidelně cvičit. Pokud je vrták přestavěn na práci s pryžovým materiálem, vydrží jednotka mnohem déle. Budete také potřebovat nástroj, který zpracovává strom. Je přísně zakázáno používat vrták určený pro práci s kovem.

Detaily podvozku

Mnoho předmětů lze snadno zakoupit ve specializovaných prodejnách. Patří mezi ně pryžová kola, uzly, nápravy, řetězová kola, ložiska a další. S těmito detaily by neměly být žádné potíže. Kola se doporučuje koupit nafukovací. Díky tomu je možné dosáhnout mírnějšího běhu sněžného skútru. Pak vezměte obyčejný vozíkpro zahradnické potřeby.

Náprava je vytažena z ní. V případě potřeby může být transformován na potřeby technologie. Hnací hřídel je zakoupen v obchodě nebo na soustruhu, je-li s ním zkušenost. Hlavní věcí je věnovat pozornost tomu, aby splňovala potřebné velikosti. Musí nést ložiska.

Rama

Tato část je hlavní nosnou částí, která může pojmout jiné prvky konstrukce. Rám je vyroben z ocelové trubky, má čtvercový průřez. Svařuje se tak, že lze získat pět nosníků: tři příčné a dva podélné. Díky této konstrukci bude mnohem silnější.

V poslední fázi jsou připravené díly sestaveny do jediného mechanismu. Je důležité provádět tento proces se zvláštní pozorností, protože na tom závisí správná práce sněžného skútru. Je nutné vytvořit dvě otočná pouzdra, která budou sloužit jako mechanismus řízení. K tomu je na čelním nosníku připevněn pomocí svařovacího zařízení instalatérské spojky.

Jeho vnitřní závit by měl být 1/3 palce. Tam byste měli našroubovat trubky. Měly by mít vnější nosiče lyží a lyží, jakož i cívky, které jsou nezbytné pro řízení trakce. Je nutné dosáhnout dobré ovladatelnosti a technického řízení. Připravené lyže se proto předem připravují na vybavení. K nim jsou připevněny rohy točny, provádí se řez kovu. Takto připravený sněžný skútr na housenkách bude vybaven kladnými vlastnostmi, proměnlivou manévrovatelností, stabilitou,hladké rohy a kvalitní sestavy.