Jak vyrobit domácí sněžný skútr z řetězových pil

Pro lidi žijící v severních zeměpisných šířkách je sněžný skútr prostě nezbytný. Některá místa jsou velmi obtížně dosažitelná pravidelnou dopravou. Proto mnoho obyvatel těchto regionů se snaží získat toto zařízení. Někteří z nich raději dělají sněžný skútr nezávisle na řetězové pile. Výkon motoru je dokonale vhodný pro normální fungování vozidla. Navíc je zde možnost rozvoje slušné rychlosti.

Příprava na práci

Doporučuje se nejprve zvolit typ pily. Značka zařízení navíc nehraje velkou roli. Hlavní je, že motor je dobře tažený. Při stavbě sněžného skútru je zodpovědný za správnou práci. Není nutné kupovat novou jednotku v záruce, můžete použít model, který byl již používán. Kromě motoru musí být převodovka v dobrém stavu. Než začnete pracovat, musíte vyplnit výkresy. Pro tento účel se na papíře kreslí umístění všech částí a uzlů. Lyže a housenky lze odebírat z hotových zařízení.

Výroba

Především musíte doplnit rám. K tomu je třeba vzít několik rohů oceli, stejně jako dvě desky ze stejného materiálu. Hrany písmen by měly být zabaleny pod úhlem devadesáti stupňů. Pak se otvory provedou v deskách. Kolejnice je namontována vpředu, zadní náprava ozubených kol. Konzoly jsou přivařeny ke dnu rámu.

Hlavní věcí je mít stejnou vzdálenost mezi nimi.V drážkách umístěných pod ním je osa osmnácti válečků namontována. Jsou rozloženi. Pro tento účel se používá pět os. Jsou se závitem. Na osách zařízení jsou vzdálená pouzdra. Jako materiál pro jejich výrobu se doporučuje použít trubku s duralem. Nápravy jsou spojeny šrouby.

K nosníku jsou přivařeny tři regály. Jsou provedeny z ocelového rohu, který je spojen příčníky z podobného materiálu. Kovový plech je přivařen v přední části, je umístěn reduktor a mezilehlý hřídel řetězového převodu. Po těchto krocích je rám v přední části připevněn k příčníku odpovídajícího můstku. Poté se používá běžná trubka, která se používá ve vodních systémech, které působí jako paprsek. V jeho středu je stojan. Bude to motorový kočárek. Na koncích trubky jsou průchodky lyží.

Je možné použít housenky ze starých staveb, které již pracovaly. Pokud je delší než je nutné, doporučuje se, aby byl o něco kratší. Pak je housenka šitá speciální stuhou. Pro výrobu ozubených kol bude potřeba nylonový list.

Na hnacím hřídeli trubkového typu se nosí kruhová příruba. Existují předvytvořené otvory, ve kterých by zuby během pohybu sněžného skútru měly padat. Na koncích svarových hřídelů svařovaných hrotů-šroubů, a vpravo by měla být delší vlevo. Pak na prodlouženíPro instalaci hvězdy řetězového spoje se provede drážka. V napínacím hřídeli jsou špičky upevněny stejným způsobem.

Motor je vybaven lopatkovým stojanem. Následně je instalována plynová nádrž. Tato konstrukce musí být přivařena k příčnému nosníku. Převodovka se rozkládá o 180 stupňů a spojuje platformu dvoustupňového řetězového převodu, což je převodovka pro rychlé volby.

V prvním stupni převodu existuje velký počet zubů, druhý stupeň - menší číslo. V případě řízení zahrnuje nosné a řídící lyže, které jsou spojeny s pneumatikou odpovídajícího hřídele s pevným tahem. Upevnění je dostatečně silné, aby zajistilo bezpečnost při řízení.

Volant může být odebrán z motocyklu domácí značky. Je nutné, aby měl tři páky. Vpravo je mannet, který je malá páka. Je schopen vykonávat práci analogickou s plynovým pedálem autem. Tato část je nedílnou součástí samoobslužného sněžného skútru, bez něhož nebude celý provoz jednotky prováděn. Brzdový systém není vyžadován. Samohybný motor totiž není schopen vyvinout obrovské rychlosti a může ho zastavit sám.

Samozřejmě můžete brzdy stále používat jako bezpečnostní prvek. Je zapotřebí dalších sil. Kromě toho je tento design v tomto případě mnohem složitější. Proto, pokud existuje touha, můžete provádět experimenty budováním sněžného skútru na vlastní pěst, který splní všechny požadavky.autora