Příprava a malování vozu vlastníma rukama

Většina odborníků tvrdí, že není možné namalovat auto samo, ale ne. S potřebným vybavením a místem v místnosti, může transformace auta, aby někdo chtěl.

Někteří motoristé používají obyčejný domácí vysavač k malování auta, ale problém je, že s touto jednotkou není možné se dostat na všechna místa.

Pokud se tedy rozhodnete tuto práci provést sami, najměte si speciální kompresor pro lakování automobilů. Nemá smysl ji kupovat, protože to stojí hodně, kromě toho nebudete auto namalovat každý rok. Kromě toho budete potřebovat dva kapkové postřikovače, trubky s jiným průměrem trysky, gumové zátky a kroužky.

Příprava vozu pro malování

Za prvé, pomocí brusného papíru je nutné vyčistit přepravu od rzi a nečistot. V místech, kde je barva navždy připevněna, nepokoušejte se tvrdě, je nejlepší "rozostřit" a odstranit vrchní vrstvu kůže. Pak benzín jednoduše odmastí povrch. V místech, kde je barva dlouho popraskaná, budete potřebovat metodu tzv. Obtěžování. Chemické složení se skládá z 30% hydroxidu sodného, ​​aplikuje se na starý povrch a po několika hodinách opláchne teplou vodou. Můžete také použít samolepící pastu.

Za tímto účelem smíchejte 500 g. bramborové mouky a 0,5 litru vody, pak přidejte 2 kg. hydroxid sodný, zředěný ve stejném množství vody. Vše důkladně promíchejte a postupně přidejte 5 litrůvařící vody Po aplikaci této hmoty je třeba ji nechat hodinu. Směs se potom odstraní tryskou proudem studené vody.

Povrch vozu musí být potažen základním nátěrem, aby byla nová barva dlouhá. Malé plochy povrchu, který má být potažen, mohou být opatřeny štětcem povlakem č. 138, který nevyžaduje ředění. Ale pro velkou oblast budete potřebovat rozprašovač a rozpouštědlo číslo 646 a 647.
Pak přichází okamžik, kdy je nutné použít tmel.

K tomuto účelu je lepší použít kus plechu obdélníkového tvaru a tloušťky od 4 do 8 mm. Vrstva tmelu by měla být dostatečně tenká, aby nepraskla a nespadla. Pokud však existuje nějaká indikace pro silnější aplikaci, tento postup se provádí nitroshpatlevku několikrát a každá vrstva musí být zcela suchá.
Pro detekci všech závad musíte použít odhalovací vrstvu smaltu. Po výskytu nepravidelností se provede druhá stěrka.

Malování auta

K dosažení požadované konzistence je nutné nátěr před použitím sám prokázat, a to přímo v nádobě rozprašovače s použitím rozpouštědla 646 nebo 647. Zředěná barva před použitím je lepší filtrovat přes gázu nebo sítko. Chcete-li ušetřit rozpouštědlo a nátěr pouze 2-3 vrstvy, zředěný sklovina je užitečná pro zahřátí na 50 stupňů. Každá vrstva aplikovaného nitroemalu musí být sušena asi 15-25 minut.

Pokud namalováte auto sami, pak všechny vrstvy tmelu, základní nátěr a barvylepší leštění K tomu jsou ošetřené oblasti navlhčeny velkým množstvím vody a promyty. Proces broušení se provádí pouze s vodotěsnými obaly.

Leštění je konečnou fází po malování auta. Pro tento účel se používá leštící pasta s tenkým brusivem, která se nanáší rotačními pohyby. A pak má vůz k dokonalosti tsigejkoy petite nebo flanelové tkaniny a leštění vody.