Schéma zapojení schématu pro vstřikovače HBO 2 generace

Emulátor vstřikovače je nutný pro instalaci plynového zařízení na auto s injektorem. Instalace a připojení generátorů nouzového rozbočovače 2 Generátory mají několik povinných podmínek, které musí být provedeny pro produktivní provoz celého systému.

Obsah
  1. Emulátor injektoru - co to je?
  2. Instalace a nastavení
  3. Závěr

Injektorový emulátor - co to je?

Emulátor plynového zařízení druhé generace je speciální zařízení, které simuluje činnost benzinových trysek a umožňuje fungování mechanismů v normálním režimu. Když se zapnou vstřikovače emulzního (emitujícího) charakteru, plyn se spustí. Mechanismus je velmi důležité zařízení, které si zachovává schopnost pracovat správně bez chyb nebo poškození.

Důležité! V případě neexistence elektronického zařízení mechanismus selže nebo odmítne pracovat.

Aby bylo možné instalovat emulátor postřikovačů 2 generací HBO a jeho připojení vyžaduje určité dovednosti, jako v tomto procesu bude muset provést další úpravy. Je lepší tento proces svěřit profesionální mechanice, protože jinak by mohlo dojít k menším problémům, které se projeví ve velmi pomalých nebo zrychlených mechanismech.

Důležité! Čerpadlo plynu při přepnutí na plyn není vypnuto, protože benzín ochlazuje a myje svou část systému, včetně trysek typu benzínu. V nádrži musí být také palivo.

Kromě toho je třeba vzít v úvahu, že zahříváníMotory jsou benzín, ne plyn. V opačném případě se systém vypne nebo se může poškodit.

Injektor má řadu požadovaných senzorů. Pro emulátor lambda je sonda pro druhou generaci HBO velmi komplikovaným mechanismem, který v podstatě reguluje EBO při práci na benzínu pro palivo. Při přepnutí na plyn dojde k přerušení obvodu přenosu dat a sekundární emulační lambda sonda okamžitě přenese do regulátoru přenos. Pokud použijete primární senzor, stroj okamžitě přejde do nouzového stavu, protože počítač ukáže, že senzor je vadný.

Elektronika ve vstřikovacím stroji je velmi citlivá, proto je nejlepší nastavit a konfigurovat se samostatně, pouze pokud máte nějaké zkušenosti.

Obecně má emulátor několik funkcí, které jsou velmi důležité. Tyto funkce regulují práci celého přechodu a následného procesu:

  • odstavení benzinových trysek;
  • přechod k práci na plynu se simulací plynového pohonu;
  • klamání typu personálu EBU ve formě simulace pracovního postupu benzinových trysek;
  • Vyloučení přechodu do nouzového režimu;
  • nastavení množství procesů, včetně senzorů.

Je také třeba mít na paměti, že injektor s řádně naladěným elektronickým mechanismem má výhody v automatickém režimu, to znamená, že přechod z benzínu na plyn nastane téměř okamžitě po otočení zapalování. Ale pro tento účel je teplota motoru asi 40 stupňů.

Nastavení a konfigurace

Instalace a konfigurace zařízení jsou prováděny současně, protože jinak mohou nastat problémy. Jakékoliv nesprávné připojení může mít následující následky:

  • nesprávná práce během zánětu, včetně nedostatku plynu;
  • nestabilní provoz při volnoběhu s plynem;
  • poleva převodovky;
  • dochází k poruchám v provozu nebo po volnoběhu.

Z tohoto důvodu je řádné uspořádání nesmírně důležité. Prioritou je re-vybavení vozu, když je zařízení vloženo odborníky, kteří okamžitě upraví všechny prvky a charakteristiky.

U samoinstalačního schématu je generátor emulátoru emulátoru emulátoru HBO 2 poměrně komplikovaný, ale pokud máte zkušenosti, můžete všechno dělat správně. Kromě toho stojí za to připomenout několik jednoduchých pravidel:

  • standardní odpor elektronického mechanismu by měl být asi 100 ohmů;
  • 46. ​​instalace zařízení musí brát v úvahu přítomnost nebo neexistenci samoregulace;
  • pro každý vstřikovač má svůj vlastní mechanismus, například pro zařízení vhodné pro Evropany označené EI a pro japonský JI. To vám umožní vyzvednout zařízení s příslušnými konektory a vlastnostmi;
  • by měl brát v úvahu počet lahví, protože v souladu s tím je individuální výběr emulátoru;
  • požadovaný limit přechodového zpoždění se pohybuje od nuly do 5 sekund. Rozsah se nastavuje podle konfigurace motoru individuálně, ihned po montáži.

Když je plně vybaven, hladkost přechodu a samotný průběh je okamžitě zdokonalen. Tím se vyhnete většině dalších problémů s provozem. Pokud nedochází k vlastní diagnóze (kontrolka kontrolního motoru nesvítí, když jsou benzínové trysky vypnuty), může být přechod proveden pomocí běžného relé. Jinak je instalace obtížnější. Je-li relé připojeno, pak je lepší pět kontaktů s vysíláním plusového drátu do typu benzínového proudu. Nejlepší volbou bude napětí 12 voltů.

Ve složitější verzi spojení emulátoru prochází přepínačem HBO. V tomto případě bude nutné upravit zpoždění v souladu s experimentální prací, to znamená, že požadovaná úroveň zpoždění je indikována zkušeným způsobem. To je dáno různými individuálními vlastnostmi každého motoru. V přítomnosti senzorů bude nutné nainstalovat lambda sondu emulačního typu. Také se nazývá kyslík. Když je instalován v EBU přijde signál o paliva, které umožní vozu, aby nechodil do nouzového režimu.

Závěr

Zařízení emulačního charakteru je simulátorem činnosti prvku benzínového typu s elektronickým charakterem. Nejlepší je nainstalovat toto zařízení při převodu vstřikovače na druhou generaci HBO, protože následující modifikace již mají prvek.

Každá EBU má svůj vlastní mechanismus, který musí být vybrán podle charakteristik. Proces zavedení do systému by měli provádět odborníci. Tím se eliminují nevýhodyvznikly v první fázi.