Pila na pneu vlastníma rukama

Lidé žijící v malých městech a vesnicích si nejsou vědomi důležitosti dřevozpracujících zařízení používaných v jakékoli výstavbě. Dnes, na specializovaném trhu, můžete najít širokou škálu různých zařízení pro zpracování dřeva, z nichž nejoblíbenější jsou pily. S rozlišením na rám, disk, páska. Hlavní rozdíl je řezný nástroj. Absolutně další zařízení má pilovou pneumatiku.

Od dávných dob využívá člověk různých hornin člověka k výrobě různých předmětů nezbytných pro život. Dlouhodobě byly prováděny práce na modernizaci zpracovatelského zařízení. Každý rok je stále méně a méně rukou viděno. Dnes se pro sklizeň a zpracování dřeva používají štěpkovače, různé stroje a pily. Jeden ze dna se nazývá pneumatika.

Při výstavbě významné části finančních prostředků vynaložených na zpracování dřeva, které zahrnuje řezání trámů, výrobu krokví atd. Všechno toto zboží lze zakoupit ve stavebním obchodě, ale nákup pily na pneumatiky lze v krátké době vrátit. Pomocí těchto zařízení můžete postavit budovu nebo budovu.

Pila na pneu je určena pro řezání kulatiny jakéhokoliv plemene, v důsledku čehož je zde zkosená a neomítaná deska, kolejnice, dýha, dřevo. Zařízení tohoto typu produkuje řezivo v malých množstvích. Také je schopen zpracovávat protokoly nestandardního tvaru a vyrábět speciální polotovaryVelikost.

Pro instalaci pilách pneumatikách není třeba velký prostor. Snadno se vejde do malého pozemku. To nemůže poskytovat individuální tvar dřeva, ale umožňuje výrobu dřeva palubě. Existují dva typy sběrnic lavičky, elektrické a benzínu. První zařízení je v klidu, ale ten by mohl vzít místo v bezprostřední pořizování materiálu a mají produkovat požadovanou desku.

Výroba autobusové lavičce s rukama

, které sbírá vlastníma rukama pilu nezastupitelná pneumatiky na farmě. Za to, že postel je nutné zakoupit dvě ocelové délka kanálu osm metrů a výšce 14 centimetrů. Kromě toho je třeba také získat v rozích a kovové zábradlí. Je důležité, aby veškerý materiál byl správný tvar. V shvellerah je třeba vrtat otvory o průměru 15 mm s roztečí asi 1,5 metru.

Dále, aby vodní potrubí se spojovacími prvky, počet se rovná počtu otvorů. Spojovací kanály se provádí pomocí kolíků nebo šroubů. Zbývající prvky lavice musí být umístěny a upevněny na závěsech. Počet těchto pólů závisí na délce. Hrany stojanu nastaven na metr na konci kanálu.

byl tvrdý navrhnout by měly být vybaveny šikmo. Po tomto nastavení pohybující se nákladní automobil. Je vyrobena z tloušťce ocelového plechu 5 mm a délce půl metru. To vše závisí na motoru. Také na vozíku musí najít upínacích desek a těsnění.

Tyto prvky jsou navrženy tak, aby zajišťovaly hladký pohyb mechanismu. Je důležité dodržovat minimální vzdálenost. Těsnění jsou utažena šroubovým spojem. Je také nutné vyloučit příčnou vůli, proto je třeba k vozíku přivařit těsný roh. Poté může být instalován na válečcích.

K hřídeli elektromotoru je pomocí lisu upevněn hliníkový profil. Dvojice popruhů přenáší sílu motoru na řemenici, která je umístěna na řezacím ramenu. Vnější průměr kladek by měl být 8 cm. K tomuto účelu se motobloky dobře hodí. Prostřednictvím kladkostroje se přenáší na rotační hřídel na dvou ložiscích, z toho jde na hvězdu a na konci je již na řetězu pily.

Vozík s pilou a motor se pohybuje řetězem. Musí mít dostatek napětí. Musí být provedeno ručně, s fixací prováděnou dvěma šroubovými spoji. V některých případech je dodatečně namontován speciální šroub na napínači. Sloty ale dobře utahují řetěz. Doporučuje se pravidelně mazat strojním olejem pro usnadnění práce.

Ovládání je instalováno na rukávu hvězdičky, umístěném na okrajích kanálů. Dále je vyrobeno upevňovací zařízení pro polena. K tomu je nutné instalovat na pohyblivou tyč trubku o průměru 3 až 4 cm do určité výšky. Shora jsou upevněny pomocí šroubů М8 upínacích detailů v délce 1,5 cm a spony ve formě vačky.

Taková pila přesně a kvalitativně provádí řezání kulatiny. Kromě toho vlastnínízká cena, kompaktní a jednoduchý design, stejně jako bezpečnost, trvanlivost a snadnost přepravy.