Technologie pokládky dlažebních desek vlastníma rukama: rozbíjení nuancí

Regenerace přilehlé oblasti, mnoho majitelů jsou často kladeny otázky, než šněrování kolejí, přední a zadní, rekreační oblast ... Dlažební kamna se dokonale hodí pro tyto účely. Funkční pokrytí na území zlepšení je nesrovnatelné. Cena za materiál není ani zdaleka neslýchaná, a pokládka dlažeb za chodníčky vlastními rukama se snadno provádí. Takže design tratí a míst na místě nebude příliš drahý a zároveň to bude slušný rámec pro zahradu a výzdobu přilehlého území.

Obsah
  1. Obsah
  2. Jaká je dobrá dráha dlažby?
  3. Různé barvy, tvary a textury
  4. Ekologie a pohodlí
  5. Snadnost obsluhy a trvanlivost
  6. Práce na pokládce obkladaček
  7. Vyberte dlaždici a potřebné nástroje
  8. Založení nadace
  9. Vytvoření "polštáře" písku nebo štěrku
  10. Instalace vozovky
  11. Video master třídy s příklady stohování

Obsah

  • Jaká je dobrá skladba dlažeb?
    • Různé barvy, tvary a textury
    • Ekologie a pohodlí
    • Snadná údržba a trvanlivost
  • Obkladačské práce v krocích
    • Vyberte dlaždici a potřebné nástroje
    • Založení nadace
    • Vytvoření "polštáře" písku nebo štěrku
    • Instalace vozovky
  • Video master třídy s příkladystohování

Jaká pěkná chodníková dráha?

Tento světoznámý stavební materiál má řadu zásluh.

Různé barvy, tvary a textury

To vám umožní vytvořit harmonický celek, který kombinuje všechny prvky zápletky do kompletního obrazu a ztělesňuje všechny designéry a architektonické návrhy.

Díky estetické přitažlivosti a vynikajícím výkonovým vlastnostem je dlažební deska v krajinářském designu nenahraditelná

.

Ekologie a pohodlí

\ t

Dlažba nevydává škodlivé těkavé látky při zahřátí nezmäkne pod spalujícím slunečním světlem. Pískem vyplněné prošité švy umožňují prosakování nadměrné vlhkosti po dešti, což zabraňuje tvorbě kaluží.

Kachlová dlažba neporušuje přirozenou potřebu zařízení v oblasti výměny vody a plynu

.

Snadná údržba a trvanlivost

Dlažby - ideální pro zakrytí v mrazivých zimách, mají vysokou pevnost a nízkou erozi.

Ve vysoce kvalitním stohování může dlaždice trvat déle než 15 let

.

Vzhledem k tomu, že technologie pokládky dlažebních desek a následné péče o ně je poměrně jednoduchá. V případě poškození nátěru je vždy možné obnovit plochu, vyzvednout a vyměnit jen několik dlaždic.

Aby se dlážděné cesty a hřiště na staveništi staly nejen původním doplňkem krajinářského designu, ale sloužily také řádně běhempo mnoho let je důležité při práci brát v úvahu řadu zajímavostí, protože je nutné vytvořit dlažební desku. Například, v závislosti na místě a účelu nátěru, pokládka dlažebních desek může být provedena jak na roztoku, tak na písku nebo štěrku.

Pro uspořádání zahradních cest a rekreačních oblastí stačí použít "polštář" z písku a štěrku

.

Kroky pro pokládání dlaždic

\ t

Vyberte dlaždici a potřebné nástroje

Ve fázi přípravy na pokládku obkladaček je mimořádně důležité správně zvolit výrobky a potřebné nástroje ze širokého sortimentu zboží, s nimiž bude snadno a pohodlně pracovat. Při výběru dlaždice je třeba se zaměřit nejen na chuťové preference, ale také na zohlednění výkonových charakteristik materiálu. Takže, když jste vybavili odpočívadlo nebo vnitřní garáž, měli byste se zeptat výrobce, zda dlaždice vydrží těžkou konstrukci nebo je určena pouze pro lidskou váhu.

je třeba upozornit na drsnost povrchu, tvar výrobku: tam jsou paty, bude nutné snížit

\ t

Pro práci budou zapotřebí nástroje:

  • stěrka;
  • dřevěné nebo gumové Kyjev;
  • ruční rovnání;
  • kolíky kovové nebo dřevěné;
  • pořadí kordu;
  • úroveň budovy;
  • paprsek dvou paprsků nebo jakýkoliv průměr trubky;
  • zavlažovací hadice nebo rozprašovací hadice;
  • hrábě a koště;
  • cement M500 a písek.
  • Určit počet dlaždic a surovin, které jsou základem potřeby přemýšlet nad plánováním webu, s přihlédnutím k umístění a velikosti tratí a míst.

    Jedním ze základních pravidel pro pokládku dlažebních desek je potřeba uspořádat koleje pod mírným svahem pro každý metr 5 mm tak, aby se voda z nich volně odklonila ve studni nebo na trávníku.

    Založení nadace

    Spolehlivost základové plochy závisí na úspěchu celé stavby. Při umístění základny na okrajích umístění budoucí tratě, hromady pilot s okusuje ve výšce 5-7 cm, na úrovni, na které je kabel vytáhl nahoru. Ze staveniště se shromažďuje vrstva trávníku, kamenů a odpadků.

    Aby byla dlažba obložena vlastníma rukama, je nutné pečlivě připravit základnu

    .

    K vyrovnání povrchu vymezené plochy na vyvýšených místech je odstraněna další vrstva půdy a na ventily, jámy a dutiny se naopak vylévá. Vyrovnávání hráze je opatrně zastrčené. Při práci s měkkou půdou se doporučuje před navrtáním navlhčit hladký povrch půdy vodou. Pečlivé kolejnění základny zabrání nerovnostem dlažby vozovky.

    Hloubka základny se počítá s pažbou v několika centimetrech, s přihlédnutím ke skutečnosti, že při těsnění je vždy smrštění. V průměru, pro vrstvy písku a dlaždice sám, to trvá od 20 do 30 sm.

    Po odstranění půdy by měla být přední strana dlaždicejít na správnou úroveň

    Celý povrch budoucí tratě je příčný, podélný nebo podélný příčný sklon. V této fázi uspořádání lokalit a kolejí se také provádějí práce na pokládání komunikací. Stohování geotextilií před vyplněním písku zabrání růstu plevelů mezi dlaždicemi.

    Vytvoření "polštáře" písku nebo štěrku

    Na připravené základní vrstvě zeminy je možné položit písek, který nejen zvýší stabilitu vozovky, ale bude také působit jako drenážní systém. Vylitý písek musí být vyrovnán s hrábě a napojen, dokud se na jeho povrchu nevytvoří louže. Již po 3 až 4 hodinách slunečného počasí může být „polštář“ hladce hladký pomocí profilu, který může být proveden jako konvenční potrubí nebo nosník.

    Za účelem vyrovnání povrchu vrstvy písku lze použít PVC palce

    .

    Trubky jsou umístěny ve tvaru kolejnic ve vzdálenosti 2-3 metrů od sebe. Mezery mezi nimi jsou vyplněny pískem ve stejné výšce, poskytující rovný povrch po celém povrchu.

    Aby se zvýšila trvanlivost, dlažba může být položena jak na základnu, tak i na roztok. Za tímto účelem připravte suchou směs pískového cementu v poměru 3: 1. Směs se položí na základnu rovným způsobem, šroub se provede potrubím. Při práci s "komplexními" půdami je žádoucí použít kombinovanou vrstvu tvořenou vrstvou směsi cementu a pískua betonu.

    Instalace vozovky

    Před pokládkou dlažby je nutné napnout šňůru tak, aby odpovídala faderu. Je lepší začít s dlažbou dlažbou z obrubníku. První série je vyučována striktně šňůrkou. Dlaždice je položena ve směru „od sebe“.

    Umístění "cihel" musí být takové, aby k sobě přiléhaly

    .

    To zabrání zvětšení šířky spojů. Použití kříže umožní nastavit rovné intervaly 1-2 mm mezi dlaždicemi. Je-li dlaždice nerovnoměrná, je možné pod ní odstranit nebo nahlásit vrstvu písku a znovu ji znovu načíst.

    Vyrovnávání dlažby je nezbytné na úrovni budovy a Kyjeva. Po dokončení prací na pokládce obkladů spáry usne s vrstvou cementu a písku a zalévají.

    Aby se trať stala příjemnějším a atraktivnějším vzhledem, mohou být mezivrstvové švy „třeny“ křemenným pískem

    V případě špatných dlaždic s jinými budovami nebo prvky krajinářského designu můžete hrany lemovat bulharským.

    Na konci práce na dokončené trati zbývá odpad a písek. Instalace závěsu na kapalný roztok M100 zabrání prasknutí dlaždic a "postřiku" dráhy.

    V budoucnu stačí pouze aktualizovat vodu, která je vyplavena vodou v dlažbě. Trať, zdobená chodníky, se stane vynikající výzdobou pozemku.

    Učitelské třídy videa spříklady stohování